SVEUČILIŠTE JOSIPA JURJA STROSSMAYERA U OSIJEKU
 EKONOMSKI FAKULTET U OSIJEKU
raspisuje
NATJEČAJ
za izbor

Svi kandidati na Natječaj moraju ispunjavati opće uvjete propisane Zakonom o radu „Narodne novine“ broj 93/14., 127/17., 98/19., 151/22. i 64/23.).

Kandidati natječaja pored općih uvjeta propisanih Zakonom o radu dužni su ispunjavati i sljedeće uvjete:

Uz prijavu na natječaj kandidati natječaja obvezni su priložiti: 

Opis poslova radnog mjesta - suradnik za poslove na projektima EU u Odsjeku u središnjoj službi/Tajništvu Ekonomskog fakulteta u Osijeku objavljen je na mrežnoj stranici Ekonomskog fakulteta u Osijeku www.efos.unios.hr.

Na natječaj pod jednakim uvjetima mogu se prijaviti osobe oba spola.

Kandidatom natječaja smatrat će se samo osoba koja ispunjava formalne uvjete iz natječaja i koja je podnijela pravovremenu i potpunu prijavu na natječaj. Potpunom prijavom smatra se ona prijava koja sadrži sve podatke i priloge navedene u natječaju i koja je vlastoručno potpisana. Nepravovremene i nepotpune prijave neće se razmatrati.

Svi kandidati na natječaj koji ispunjavaju formalne uvjete natječaja moraju pristupiti pisanom testiranju i/ili razgovoru, a o mjestu i vremenu održavanja pisanog testiranja i/ili razgovora bit će obaviješteni putem mrežnih stranica Fakulteta i putem elektroničke pošte. Za kandidate koji ne pristupe testiranju i/ili razgovoru po pozivu za testiranje smatrat će se da su povukli prijavu na Natječaj i neće se smatrati kandidatom na natječaj. 

Kandidati koji na temelju posebnih propisa – Zakon o hrvatskim braniteljima iz Domovinskog rata i članovima njihovih obitelji (NN br. 121/17., 98/19. i 84/21.), članka 48. Zakona o civilnim stradalnicima iz Domovinskog rada (NN br. 84/21.) i članak 48.f. Zakona o zaštiti vojnih i civilnih invalida rata (NN br. 33/92., 57/92., 77/92., 27/93., 58/93., 2/94., 76/94., 108/95., 108/96., 82/01., 103/03., 148/13. i 98/19.), članak 9. Zakona o profesionalnoj rehabilitaciji i zapošljavanju osoba s invaliditetom (NN br. 157/13., 152/14., 39/18. i 32/20.) pozivaju na pravo prednosti pri zapošljavanju, obvezni su u prijavi na natječaj pozvati se na to pravo te priložiti sve dokaze koje posebni propisi propisuju za ostvarivanje tog prava. Navedeni kandidati ostvaruju prednost pri zapošljavanju u odnosu na ostale pristupnike, samo pod jednakim uvjetima. Za kandidate koji se u prijavi na natječaj pozivaju na pravo prednosti pri zapošljavanju prema Zakonu o hrvatskim braniteljima iz domovinskog rada i članovima njihovih obitelji (NN br. 121/17., 98/19. i 84/21.) i Zakona o civilnim stradalnicima iz Domovinskog rata (NN br. 84/21.) popis dokaza potreban za ostvarivanje tog prava dostupan je na poveznici Ministarstva hrvatskih branitelja: https://branitelji.gov.hr/zaposljavanje-843/843

Kandidati koji se pozivaju na pravo prednosti pri zapošljavanju sukladno članku 9. Zakona o profesionalnoj rehabilitaciji i zapošljavanju osoba s invaliditetom (NN br. 157/13., 152/14., 39/18. i 32/20.) u prijavi na natječaj dužni su se pozvati se na to pravo te priložiti sve dokaze o ispunjavanju traženih uvjeta, kao i dokaz o invaliditetu.

Svi kandidati natječaja bit će obaviješteni o rezultatima natječaja najkasnije u roku od (15) dana od dana njegova dovršetka.

Svaki kandidat prijavom na natječaj daje privolu da se svi njegovi osobni podaci sadržani u natječajnoj dokumentaciji prikupljaju i obrađuju u svrhu provedbe natječaja u skladu s propisima koji uređuju zaštitu osobnih podataka posebno Uredbom Uredbe (EU) 2016/679 Europskog parlamenta i Vijeća od 27. travnja 2016. o zaštiti pojedinca u vezi s obradom osobnih podataka i o slobodnom kretanju takvih podataka te o stavljanju izvan snage Direktive 95/46/EZ (Opća uredba o zaštiti podataka). Obrazac privole objavljen je uz natječaj na mrežnoj stranici Ekonomskog fakulteta u Osijeku Osijek www.efos.unios.hr. Bez uredno popunjenog i potpisanog Obrasca privole uz prijavu na natječaj, prijava će se smatrati nepotpunom i odbacit će se.

Prijave s dokazima o ispunjavanju uvjeta natječaja podnose se u roku od osam (8) dana od dana objave natječaja na adresu: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, Trg Ljudevita Gaja 7, 31000 Osijek, s naznakom: „prijava na natječaj za radno mjesto - suradnik za poslove na projektima EU u Odsjeku u središnjoj službi/Tajništvu Ekonomskog fakulteta u Osijeku”.

Obrazac Izjave o poznavanju engleskog jezika stupanj B2

Obrazac privole za prikupljanje i obradu osobnih podataka - suradnik EU

Opis poslova radnog mjesta - suradnik EU

Aktivnostima u sklopu projekta “Iskustvo zlata vrijedi” proširuje se svijest u poslovnoj i široj zajednici te se problematizira pitanje zapošljavanja onih koji do posla zbog osobnih razloga i drugih okolnosti teže dolaze.

Inicirajući projekt Iskustvo zlata vrijedi 2013. godine, Poslovni dnevnik imao je jasan cilj proširiti svijest u poslovnoj zajednici o važnosti uključivanja osoba s invaliditetom, posebno mladih, na tržište rada. Nitko tada nije slutio da će više od desetljeća kasnije projekt biti jednako važan, štoviše, potrebniji nego ikada i da će se u njega tijekom godina uključiti više od 190 studenata te preko 50 kompanija i institucija, visokosenzibiliziranih za temu zapošljavanja ranjivih skupina.

Glavni cilj projekta je podizanje razine svijesti unutar poslovne zajednice i društva u cjelini o problematici zapošljavanja te ravnopravnog socijalnog uključivanja u svakodnevni život mladih s invaliditetom. Na taj se način osobama u nejednakim startnim pozicijama želi omogućiti lakše uključivanje i ravnopravno sudjelovanje na tržištu rada. Sudjelovanje državnih institucija i zavidnog broja tvrtki partnera pokazuje snagu i važnost samog projekta.

Pravo na rad jedno je od temeljnih ljudskih prava. Stoga je primarni cilj Poslovnog dnevnika za povezivanjem djelatnosti institucija te javnog i privatnog sektora sa studentima, kako bismo zajedničkim snagama razbili stereotipe i predrasude koje su u našem društvu, nažalost, i dalje zastupljene, pretvoren u snažan društveno odgovoran projekt čiju poruku već 12 godina uspješno i glasno odašiljemo, i to s vrlo konkretnim rezultatom omogućavanja prakse za više od 190 studenata, od kojih je 12 dobilo i stalno zaposlenje u istoj kompaniji.

Poslovni dnevnik i ove godine želi svima kojima život nije pružio jednaku startnu poziciju pomoći da se lakše uključe na tržište rada te jednog dana ravnopravno sudjeluju u tržišnoj utakmici.

Svi zainteresirani studenti mogu se do 22. svibnja prijaviti online ispunjavanjem prijavnice na stranici projekta: https://www.poslovni.hr/dogadjanja/iskustvo-zlata-vrijedi-2024

Pozivamo sve studente da prijave sudjelovanje i uspjehe na izvannastavnim aktivnosti kojima su pridonijeli ugledu Fakulteta (natjecanja, izlaganja na skupovima, umjetničke ili sportske skupine i slično) u akademskoj godini 2022./2023. Stručno Povjerenstvo, odlukom Dekana nagradit će na temelju kriterija za uspješnost i na temelju izvannastavnih aktivnosti dionike koji su doprinijeli ugledu Fakulteta na svečanosti obilježavanja Dana Fakulteta.

Molimo vas da vaše prijave dostavite na mail nalanda.kantor@efos.hr zaključno s 26.5.2024. Prijave se dostavljaju u elektronskom obliku sa informacijama o izvannastavnoj aktivnosti i dokazima o sudjelovanju (osvojena nagrada, osvojeno 1., 2. ili 3. mjesto, plaketa, priznanje i slično).

Privlači te rad u financijskom sektoru? Mlad/-a si, ambiciozan/-na i spreman/-na na puno rada, učenja, putovanja i izazova? Ne smeta ti obavljanje manjih zadataka, ali draži su ti veliki projekti i želiš se što prije usavršiti?

Ako na većinu navedenih pitanja imaš potvrdan odgovor, prijavi se na oglas i budi dio našeg projekta „Workforce of the Future”!

Riječ je o našem intenzivnom programu uz kojeg možeš ostvariti svoje ambicije i raditi u jednom od najvećih revizorskih timova u Hrvatskoj. Od prvog dana možeš se pripremati za temeljito usavršavanje koje će unaprijediti tvoja tehnička znanja te osobne navike i vještine („hard & soft skills“). Također, očekuje te rad na projektima za najznačajnije tvrtke na našem tržištu.
Ali bez brige, nećeš biti prepušten/-a sam/-a sebi.🙂 Program uključuje i aktivnu suradnju s iskusnim kolegama koji će ti pomoći što bržem razumjeti procese i posao općenito. 

Što ćeš raditi?

Što od tebe očekujemo?

Koje sposobnosti te čine posebnim/-om?

Zašto bi nam se pridružio/-la?  

Postupak selekcije:

Kandidati će biti razmatrani i kontaktirani po redoslijedu prijave – nemojte čekati kraj roka, prijavite se odmah!

Također napominjemo da provjeriš neželjenu poštu.

O nama

Izgraditi povjerenje u društvu i riješiti važne probleme.
To je naša svrha u uslugama koje pružamo i odlukama koje donosimo.

Vodeća smo mreža tvrtki u 151 zemlje s preko 360.000 ljudi koji se zalažu za pružanje kvalitetnih usluga na područjima revizije i računovodstvenog savjetovanja, poslovnog savjetovanja i poreznih usluga. Najpouzdaniji smo i najrelevantniji izbor za naše klijente i njihove dionike, kao i vodeći poslodavac s najboljim ljudima na tržištu.
PwC Hrvatska, kao članica globalne PwC mreže, već dugi niz godina pruža savjetodavne usluge za pripremu i provedbu projekata financiranih iz Europskih strukturnih i investicijskih fondova.

Više informacija na: https://www.pwc.hr/

Prijavi se do 10. svibnja 2024!

Apply Now

Prijave za akceleracijske programe Startup Factory, Tech Transfer i Global Growth traju još tjedan dana, do 7. svibnja do ponoći. Na raspolaganju je ukupno 200.000,00 eura bespovratnih novčanih sredstava i in-kind potpora od 18.000,00 eura. Prijave zaprimamo putem https://www.zicer.hr/akcelerator/.

🚀Prijavite se na Startup Factory akcelerator!

Startup Factory je akceleracijski program namijenjen tehnološki orijentiranim timovima i startupovima (do godine dana starosti) sastavljenim od 2 do 7 člana. On ubrzava razvoj ideje i prototipa, pomaže pri izlasku na tržište te pristupanju prvim kupcima i ulagačima.

Program je intenzivan i natjecateljskog je karaktera. U Startup Factory 2024. će biti primljeno do 1️2 timova od kojih će tri najbolja osvojiti sredstva iz novčanog fonda od 50.000,00 eura:

  1. mjesto 25.000,00 eura,
  2. mjesto 15.000,00 eura i
  3. mjesto 10.000,00 eura.

Uz to, pobjednici će dobiti i godišnju in-kind potporu u ukupnom iznosu od 10.800,00 eura za korištenje usluga ZICER-a (ured s uključenim troškovima režija, edukacije, pozivnice na meetupove i ostale događaje, mentorstvo itd.).

Nakon završetka Startup Factory programa, sudionici će imati izvježban pitch, napisan pitch deck, razvijen poslovni plan i unaprijeđen prototip/MVP.

🚀Prijavite se na Global Growth akcelerator!

Global Growth priprema startupove za izlazak na odabrano strano tržište.

U ovaj će program biti primljeno 5️ startupova koji imaju jasnu namjeru izlaska na međunarodno tržište. Odabrani startupovi početkom programa ravnomjerno će podijeliti 100.000,00 eura (svaki startup po 20.000,00 eura), a dobiti će i mentorsku, edukacijsku i promocijsku podršku.

Kriteriji za ulazak u ovaj program su da startupovi koji se prijavljuju u trenutku prijave nisu stariji od 5 godina od datuma osnivanja za softverska rješenja ili 7️ godina za hardverska rješenja te da u prethodnoj godini imaju ostvarene prihode od prodaje od minimalno 50.000,00 eura.

Do kraja programa (program traje od lipnja do listopada 2024. godine) odabrani startupovi će kreirati strategiju ekspanzije i međunarodne prodaje te poduzeti odvažne korake proboja na novo ciljano tržište. To znači da će odraditi sastanke s ključnim ljudima na svojem ciljanom međunarodnom tržištu, dobiti savjete mentora, imati razvijeni sales deck, pitchati pred investitorima i priključiti se ZICER hubu.

🚀Prijavite se na Tech Transfer akcelerator i krenite prema komercijalizaciji svojih znanstvenih dostignuća!

Tech Transfer akceleracijski program namijenjen je razvojnim timovima i startupovima (do 5 godina starosti) koji razvijaju visokotehnološko rješenje, a čiji su projekti potekli iz znanstvenog/sveučilišnog istraživanja.

U ovaj će se program primiti do 5 timova, a najbolja 2 osvojit će sredstva iz novčanog fonda od 50.000,00 eura:

  1. mjesto 30.000,00 eura i
  2. mjesto 20.000,00 eura.

Uz to, pobjednici će dobiti i godišnju in-kind potporu u ukupnom iznosu od 7.200,00 eura za korištenje usluga ZICER-a u periodu od godine dana što uključuje ured i troškove režija, edukacije, pozivnice na meetupove i ostale događaje te mentorstvo.

Do kraja Tech Transfer programa, koji traje od lipnja do listopada 2024. godine, sudionici će razviti poduzetnički način razmišljanja, naučit će komunicirati utjecaj svojeg istraživanja, napraviti prve korake kako bi ga pretvorili u profitabilni poduzetnički pothvat i započeti proces izlaska na tržište.

Prijave za sva tri akceleracijska programa otvorene su do 7. 5. 2024. putem https://www.zicer.hr/akcelerator/.

Za sva pitanja pišite nam na e-mail startupfactory@zicer.hr.

Studenti druge godine diplomskog studija, smjer Financijski menadžment, zajedno s nekoliko zainteresiranih mlađih kolega i kolega s drugih smjerova, posjetili su 25. travnja 2024. godine neke od najvažnijih financijskih institucija u Republici Hrvatskoj. Studijsko putovanje je pokrilo različita područja financija te je skupina zainteresiranih studenata imala priliku posjetiti tri financijske institucije - Zagrebačku burzu (ZSE), Hrvatsku narodnu banku (HNB) i Hrvatsku agenciju za nadzor financijskih usluga (Hanfa).

Prvo odredište bila je Zagrebačka burza, gdje su studenti u organizaciji Akademije Zagrebačke burze imali priliku čuti osnovne informacije o konceptima koji oblikuju tržište te se upoznati s načinom centraliziranog trgovanja koje se provodi na Zagrebačkoj burzi. No, cijelo predavanje je imalo i širi cilj u smislu isticanja važnosti financijske pismenosti svakog pojedinca te uloge trgovanja i investiranja u tom kontekstu.

Predavanje u Hrvatskoj narodnoj banci obradilo je aktualnu temu bezgotovinskog platnog prometa, a koju su sami studenti odabrali kako bi se iz prve ruke upoznali s trendovima na tržištu. Osim osnovnih aspekata ovog dijela poslovanja Hrvatske narodne banke u vidu njegovog pravnog uređenja i funkcioniranja, predavanje je obradilo važan aspekt nadzora pružatelja platnih usluga, što je svakako značajna uloga ove institucije koju provodi s ciljem održavanja financijske stabilnosti. Studenti su se upoznali s aktivnostima koje središnja banka provodi na domaćem i međunarodnom planu pa tako i po pitanju mogućeg uvođenja digitalnog eura.

Posljednje odredište bila je Hrvatska agencija za nadzor financijskih usluga (Hanfa). Ondje su studenti slušali o središnjoj ulozi Hanfe kao regulatornog tijela u nebankarskom dijelu financijskog tržišta. Predavanje je bilo u duhu podizanja svijesti o važnosti financijske pismenosti, a povela se i vrlo zanimljiva rasprava o prihvatljivoj razini uplitanja države (regulatora) u aktivnosti koje pojedinci provode na financijskom tržištu. Po završetku predavanja, obrađeno je studentima korisno područje licenciranja i certificiranja, odnosno edukacija i ispita koje Hanfa provodi s profesionalcima u financijskoj industriji. Nakon toga je održan zanimljiv kviz, a najbolji su iz Hanfe otišli i s malim nagradama.

Još jednom hvala domaćinima na korisnim i zanimljivim predavanjima! Studenti su dobili vrijedne spoznaje i neposredno iskustvo svijeta financija koje će im zasigurno koristiti u budućoj praksi.

Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
Ekonomski fakultet u Osijeku
raspisuje
NATJEČAJ

za upis studenata u akademskoj 2024./2025. godini na sveučilišne specijalističke studije:

  1. Financije i bankarstvo,broj upisnih mjesta: 20, visina školarine 4.000,00 EUR
  2. Marketing posebnih područja,broj upisnih mjesta: 20, visina školarine 4.000,00 EUR
  3. Organizacija i management,broj upisnih mjesta: 20, visina školarine 4.000,00 EUR
  4. Poduzetništvo, broj upisnih mjesta: 20, visina školarine 4.000,00 EUR
  5. Računovodstvo, revizija i analiza, broj upisnih mjesta: 20, visina školarine 4.000,00 EUR

Uvjeti za upis

Pravo prijave za upis u I. godinu sveučilišnog specijalističkog studija imaju pristupnici koji imaju završen:

Osobe koje su završile studij u inozemstvu moraju proći proceduru akademskog priznavanja inozemne visokoškolske kvalifikacije.

Uz prijavu pristupnici obvezno prilažu:

  1. popunjeni obrazac prijave za upis (dostupan na web adresi www.efos.unios.hr)
  2. životopis
  3. dokaz o državljanstvu
  4. ovjerenu presliku diplome o završenom studiju
  5. ovjeren  prijepis ocjena odnosno dopunska isprava o studiju
  6. preporuka dva sveučilišna profesora, ukoliko je prosjek ocjena niži od 3,50
  7. dvije fotografije (4×6 cm)
  8. popunjen i potpisan obrazac privole za prikupljanje i obradu osobnih podataka u svrhu provedbe Natječaja (dostupan na web adresi www.efos.unios.hr)
  9. dokaz o radnom stažu u području izvođenja studija -  prilažu samo pristupnici koji su završili stručni diplomski studij iz područja Društvenih znanosti, polje ekonomija

Prijave na natječaj s dokumentacijom podnose se do 15. rujna 2024. godine na adresu: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, Trg Ljudevita Gaja 7, 31000 Osijek, s naznakom naziva sveučilišnog specijalističkog studija.

Sveučilišni specijalistički studij na koji se prijavi manje od 10 studenata neće se izvoditi u akademskoj godini 2024./2025.

Rang lista za upis na sveučilišne specijalističke studije formirat će se na temelju prosjeka ocjena i pozitivno ocijenjenog intervjua. Na studij se ne mogu upisati  studenti koji nemaju pozitivno ocijenjen intervju.

Dodatne obavijesti pristupnici mogu dobiti u Uredu za poslijediplomske studije:

Mateja Jurišić Plavotić, univ. mag. iur.
e-mail: mateja@efos.hr
tel: +385 31 22 44 98

ili na mrežnoj stranici: https://www.efos.unios.hr/studijski-programi/#poslijediplomski-studij

O svim potrebnim predradnjama i roku za upis pristupnici će biti obaviješteni putem e-mail adrese koju su naveli na Obrascu prijave za upis.

Svi pojmovi koji se koriste u ovom Natječaju koji imaju rodni značaj, obuhvaćaju na jednak način muški i ženski rod.

Pristupnici Natječaja uz prijavu na natječaj obvezni su priložiti popunjen i potpisan Obrazac privole za prikupljanje i obradu osobnih podataka u svrhu provedbe Natječaja. Obrazac privole objavljen je na mrežnim stranicama Ekonomskog fakulteta u Osijeku www.efos.unios.hr. Bez uredno popunjenog i potpisanog Obrasca privole uz prijavu na Natječaj, prijava će se smatrati nepotpunom i odbacit će se.

Obrazac prijave za upis
Obrazac privole za prikupljanje i obradu osobnih podataka

Faculty of Economics and Business Administration Sveučilišta u Szegedu, Mađarska uspješno, već 10 godina za redom, organizira Međunarodni tjedan (International week), na kojem organiziraju zanimljiva predavanja i radionice. Ujedno, ovo je prilika i za razmjenu iskustva i ideja sa kolegama sa drugih ekonomskih fakulteta i poslovnih škola iz cijele Europe i svijeta. Ekonomski fakultet u Osijeku ima dobru suradnju sa Faculty of Economics and Business administration iz Szegeda već dugi niz godina, kroz znanstveni i nastavni rad. Ove godine, na tradicionalnom, 10. International week-u, Ekonomski fakultet u Osijeku predstavljali su prodekanica za suradnju s gospodarstvom, međunarodnu suradnju i projekte, prof. dr. sc. Sunčica Oberman Peterka, prof. dr. sc. Anamarija Delić, voditeljica sveučilišnog diplomskog studija Poslovna ekonomija, smjer: Poduzetništvo i inovativnost i Oto Wilhelm, spec. oec., stručni suradnik Ureda za međunarodnu suradnju. Ovakvi događaji doprinose razvoju međunarodne suradnje i potvrđuju važnost zajedničkog rada u stvaranju kvalitetnijeg visoko-obrazovnog sustava za sve.

PwC Hrvatska s ponosom najavljuje niz predstojećih webinara u okviru projekta Upskilling Academy.

Što je Upskilling Academy?
Upskilling Academy je projekt koji nudi seriju webinara visoke kvalitete, osmišljenih tako da poboljšaš svoje tehničke i osobne vještine. Bilo da si student/-ica, nedavno diplomirani/-a ili jednostavno težiš daljnjem usavršavanju na područjima poput revizije, tehnologije ili računovodstvenog znanja, webinari će vam pružiti potrebna znanja i vještine.

Zašto se priključiti?
Steći ćete vrijedne uvide i praktična znanja direktno od stručnjaka u industriji. Osim toga, prilika je ovo i za umrežavanje s drugim stručnjacima i istomišljenicima, što može biti ključno za vaš daljnji profesionalni razvoj.

Kako se prijaviti?
Zainteresirani kandidati mogu se prijaviti putem web stranice, gdje će pronaći detaljan raspored predstojećih webinara i dodatne informacije o svakom pojedinom programu.

O PwC-u Hrvatska:
PwC Hrvatska je dio globalne mreže koja pruža usluge u 152 zemlje, s više od 327,000 stručnjaka. Naša misija je izgraditi povjerenje u društvu i riješiti ključne probleme, što postižemo pružanjem vrhunskih usluga u reviziji, računovodstvenom savjetovanju, poslovnom savjetovanju i poreznim uslugama.

Pozivamo sve zainteresirane studente i diplomante da se pridruže Upskilling Academy i podignu svoje profesionalne vještine na novu razinu. Veselimo se vašem sudjelovanju i zajedničkom radu na vašem profesionalnom razvoju.

Za više informacija i prijave posjetite web stranicu:
https://jobs-cee.pwc.com/ce/en/upskilling-academy?utm_source=facebook&utm_medium=organic_croatia&utm_campaign=CEE_Upskilling_Academy&utm_content=1

magnifiercrossmenu linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram Skip to content